< AnimeKarácsony - The Tofu Team (TTT)

AnimeKarácsony

 ÁÁÁÁÁÁÁ... 

Megtörtént egy hihetetlen tragádia, a TOFU team csak egyetlen fővel lehetett jelen ezen a csodálatos rendezvényen, de nincs mit tenni, ha szalagavatni kell, akkor szalagavatok. XD

De hogy mégse maradjatok beszámoló nélkül, íme egy interjú Rebi - sama-val. Nézzük csak, mit hagytunk ki... ÁÁÁÁÁÁÁ

 *Hogy indult a napod? Vártad már nagyon az AnimeKarácsonyt? XD
*xD reggel felkeltem, de nem egyből a hungexpoba mentünk (apukám és én) hanem nagyimhoz. Ott ittam egy kakaó-t, kaptam pénzt és mentünk a hungexpohoz. Apukám kirakott és egy baromi hosszú sor fogadott, melynek beálltam a végére. Pár perc várakozás után kinyílt a kapu és elindult a jegyvétel. Kb. 30 perc ácsorgás után sikerült jegyet vennem, de közbe megdicsérték a szarvasfejes fejpántomat, megjött bnőm a bnőjével (xD) és lezsibadtak a lábujjaim. Bnőm mielött sorra kerültem volna bement a helyszínre én tovább ácsorogtam 10 percig, majd megvettem a jegyet és zsibbadt lábujjaimmal berohantam a nagyterembe
Pénteken már vártam A napot, de elötte is már emlegettem, mert beteg voltam és felmerült hogy nem mehetek el.
*Hmmm, csak a szokásos XD (ajánlom a jegyelővételt XD) És milyen hangulatba csöppentél bent? Volt vlami extra karácsonyi hangulat?
*(akartam de végül nem lett belőle semmi xD)
a hangulat... huh... hát nyüzsgés volt, a mangafannál tömeg, már a székek 3/4-e tele volt én meg kerestem bnőmet bár ő talált meg engem. extra karácsonyi hangulat... hát a mikulányok xD
*Irigy vagyok... Nehde, milyen programok voltak? és miken vettél te is részt?
*elöször amv-ket néztem/tünk mert többet is kértünk, amiből csak egyet láttunk és csak azt vetítették és azt is én kértem. Most büszke vagyok magamra xD, és az az amv is Code Geass-s volt így kiélhettem fanságomat. Ezek után keringtünk összevissza, benéztünk a DDR szobába majd a karaoke szobába ahonnan én gyorsan kimenekültem aztán én beraktam a kabátomat a ruha megrözőbe vagy miaz xD és visszamentünk a nagyterembe és jöttek a cosplayesek.
Szépen leültünk, csodáltok az egyszer nevetséges máskor meg tök jó ruhákat. És itt is kiélhettem fan vágyaimat, mert egy lány kinek nevét nem tudom, se nickjét se semmit xD a Pandora Hearts Alice-ének öltözött be aki a kedvenc karakterem. :D
fú ezek után kicsit kimentünk, ami túl jót nem tett a még mindig köhögős torkomnak de hamar visszajöttünk
Voltunk még a karaoke terembe, ahol bnőm énekelt, én nem mert elég szar hangom van betegség nélkül is, de majd tavasszal lehet hallhat a közönség .D
és lassan elérkezett a napvége ahol a nagyterembe voltunk 
*Remek remek!!! (továbbra is irigy) És a cosplayfelhozatalról mi a véleményed? Mármint a nem versenyzőkről...
cpről hát voltak jók, rosszak, nevetségesek
de túl sokat nem fotóztam 
szóval azért túl sok látványosság nem nagyon volt
*Ez sajnálatos...Szóval mi nagyon hiányoztunk onnan... XD
*igen xD
a színpadtáncosok azért eléglátványosak voltak beleértve én is xDDD
*ohohohó... banyek látnom kellett volna XD Még egy személyes kérdés (Barbitól) : Megint a grenmás sapid volt rajtad?
neem most nem
most a karácsonyra tekíntve egy olyan fejpántba voltam amin két szarvas fej rugózik
*OMG... az duuuurva! Nah köszi mindent. van valami mondanivalód búcsúzásképp?
*öö egyetek gránát almát! XD mert én is azt eszek
*Jeeee... Mátol ez a TOFU team hivatalos gyümölcse. Nah mégegyszer köszi, és Byebye... jah meg... Fene a pofájukat XD

Köszi a közreműködést... PUSSZANCS XD


 

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr421603023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NNC 2009.12.16. 20:38:22

ah,törődsz a rajongókkal XD
Kaviccsal (az egy darab TOFUval) nem találkozott?XD
-én kezdek sunyulni és nagyon idekívánkozik még az a kép...*ez is az animekarácsony eredménye*felirattal XDXD
background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása