< Saku-chan visszatért! XD - The Tofu Team (TTT)

Saku-chan visszatért! XD

Üdv néktek, újra gép elé ülhetek^^

 

Istenem, ez egy kínszenvedés volt...nem elég hogy teljes Tofu elvonási tünetem volt, nélkülem animekariztatok meg minden heppiből ki kellett maradnom, még a gépemet is elvették...

Na mind1. Szó mi szó, eközben jártam angliában is, punkokat nemláttam, az az óriáskerék télleg kurvnagy, az angol konyha pocsék, és a Madam Tussau nagyon kiráály XDD!

És komolyan mondom: a gettolakóknak is Iphone-juk van oO -halvérű forróvíznyelők-

Viszont gazdagottam 3 oltári klassz zoknival x"D, már megérte elmenni.

Egy jamaikai nőnél voltunk, Nevezetes Monica-nál. Nagyon nagy arc, és rohadt jól főz XD.

A nemzetiségek sziporkáztak: Én, a japánmániás magyar csajszi, az arab apámmal, és a jamaikai házigazdánkal angliában spanyol étteremben olasz pasztát kaptunk --

A szilveszterem még unalmasabban telt. Nem elég h 5000 ft-ért dolgoztattak mint bébicsőszt, még meg is kellett őket etetni, Gumimacira táncikálnom kellett, és meg kellett néznem egy Hannah Montana epizódot. Szerencséjük az őskövületeknek h hagytak nekem alkoholos pezsgőt éjfélre.

És még rekordom is dőlt: Egyszerre hatan vallottak nekem szerelmet! (komoly) bár én mindet visszautasítottam X"D

Jövi szonbaton jön ide Doree és Barbie kiszabadítani engem. Béke előre is poraikra^^

Zsófi, ha olvasod a blogot, Doree-val küldöm a karácsonyi ajándékodat^^

Jah: és újonnan hetalia buzi vagyok. Aki szereti, írjon, és nédde meg a Hangarii fansub Maru kaide chikkyu-mat ^^

Saku

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr471640747

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Golden Slot 2019.03.15. 17:52:03

Tesztek a társkereső oldalon - A társkereső titkai

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NNC 2010.01.04. 09:28:18

hmm...madám tüsző XD nade szegény te...és a jövőben szegény mi...XD
background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása