< Doree teljesíti a kötelességét. - The Tofu Team (TTT)

Doree teljesíti a kötelességét.

 Ígéretemet betartva, írok egy kis beszámolót a Nippon Shoxxról. Ha sikerül akkor a sok lemaradt tagunk csorgathatja a nyálát, hogy mit hagyott ki. Gomen, de képek nincsenek, később remélem találok pár partyfotót.

Első körben annyit, hogy bármennyire is szeretném a ma és tegnap történteket nehéz lesz szavakban érzékletesen leírnom. 
Az egész úgy kezdődött, hogy drága Hisagi barátunk megemlítette nekem, hogy most szombaton Nippon... én erről természetesen már régóta tudtam, de nem volt szándékomban elmenni, amíg fel nem merült, hogy a jó kis conos bagázsunkkal együtt mehetnénk. NNCnek meg rohadt mázlija volt, mivel nyelvvizsga után ez kapóra jött neki.
Indulás előtt már órák óta zenét üvöltettem, és gondolatban több lehetőséget is lejátszottam, hogy milyen idióta hacukát vegyek magamra de ez mellékes.
Újpest központban találkoztam Barbival, és ráértünk pár cigire. Aztán ráadtam pár ruhámat, és máris készebbnek tűnt bulizni mint előtte. Az Árpád hídnál Kaviccsal is összefutottunk, akit szintén "megruháztunk" közös erővel. Ezután jött egy hosszabb kóvájgás majd megtaláltuk a helyszínt.
Ugorjunk... Jegyvétel... megbélyegeznek... táskák egybe... fiúWC...
Mikor volt időm közbenézni feltűnt, hogy ez a hely igen is fílinges, és nagyon furcsa, vicces, jófej emberekkel van megtöltve.
Kis leírás: 3 terem, egyik a bárrész, kis pihenőhelység, és a "táncparkett".
Ismerős arsokat is láttunk rengeteget, természetesen conosakat. Megemlíteném, hogy a fél csili boys (nagy riválisunk) is itt múlatta a drága idejét. Már meg se lepődtem, hogy Robin még mindig kísért minket. Mi menőbbek voltunk: TOFU team kemény magja egy szép nagy sleppel.
A zenék fenomenálisak voltak. Ennél jobb muzsikákat nehezen tudnék elképzelni magamnak bulizásra. Annak ellenére, hogy a számoknak csak nagyon kis százalékát ismertük úgy igazán, mindegyikre tudtunk baromkodni, és a lényeg természetesen ez. Hatalmas hülyeségeket is nyomtunk, de azokat a tánclépéseket nem igazán tudnám elmagyarázni... nagyon energikusak. Azt is be kell valljam, hogy 3-4 számnál többet egyszerre nem igazán bírtunk ki, mert szarrá izzadtuk magunkat, és mindig elmentünk cigiszünetet tartani. 
A bagázsunk egy része állandóan a "társalgóban" csücsült, ezért mindig volt ott bérelt helyünk. XD
Ott persze csak tespedtünk, és lélegeztünk, egyszer alkoholmentes sört ittunk 3-an, azután pedig alkoholost 5-en. Csakis a látszat kedvéért. 
Még pár érzékletes mondat:
Zúztunk a Whats Up People-re.
Barbival berohantunk egy jó kis Forbiddenre.
Kavics neki lett lökve Robinnak.
Egy full részeg fazon végigdícsért minket.
Volt velünk egy Jani.
Jani gyűjtötte a női melltartókat.
Robin haja begöndörödött.
Kavics féltávon rosszul lett.
Le kellett vennem a kalapom tánc közben.
Lesifotóztak a partyfotósok... LOL.
Valaki a nevem üvöltözte, de amikor jelentkeztem kiderült, hogy nem engem keresett.
Barbi haja Halibelnek volt megcsinálva.
Nem voltak bunkó fazonok... hacsak...
Egykor muszályból stílusosan távoztunk taxival.
Aki kihagyta sajnálhatja.
 

Hát nem sikerült valami nagyon értelmes dolgot ide nyögnöm. Ez van... ma nem vagyok a toppon.

 

Lecsengés:

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr391364353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NNC 2009.09.06. 20:27:22

ad1:kavics kapott tőlem baracklevet
ad2:ott volt orsi is (de nem velünk)
ad3:a részeg fazon steve hellfire volt
ad4:elhagytam a cigimet,nemvolt nagy kár...3 szál lila ld
ad5:kavics leizzadta a kéket a hajáról
ad6:ronda volt a félmeztelen csávó
ad7:büdös volt a fiúwcben

NNC 2009.09.06. 20:29:07

ad8:a muszály pontos j XDXD

TheHeavenCafe 2009.09.06. 20:29:13

@NNC: Ennek minimum a felét még akartam írni, de elfelejtettem. Te is írj majd vmit... XD

NNC 2009.09.06. 21:10:45

bonus:bodysurf
extra bonus:cotton eyed joe dance by doree és barbie XD
mindig hozzá kell fűznöm vmi hülyeséget

TheHeavenCafe 2009.09.06. 22:50:45

@NNC: akk legalább írj pár tőmondatot... XD
background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása