< Epres varázsszívószálas tejet szürcsölve... - The Tofu Team (TTT)

Epres varázsszívószálas tejet szürcsölve...

Sziasztok^^

Szerintem is tökjó volt a tali. Legalább is én nagyon élveztem^^. Főleg h Minako kishijján lelökött a mozgó lépcsőről (Titanic Parody XD), ugyanazon személy végignézte a doc. filmbe illő "Hogyan költsük el a pénzünket 10 perc alatt, hogy még a kártyádon se maradjon?" történést, és igencsak az agyára mentünk szegény Bencének. Dehát én ilyen vagyok. A csak személyiségileg hasonlító nemmondomki.

Képzeljétek...

Lacinak van rajongója X'DDD!!! (khm, vagyis egy két tagú rajongói tábora XD)

Bnőm méghozzá. Ja és a húgom. Fojton Laci után érdeklődnek. Meg h ő a leghülyébb (^^""). De szeretnek itt parasztba téged, Laci^^

Jelenlegi kedvenceim (a Gazi és a SuG után), a Lolita23Q egyik legeslegjobb száma :DD

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr81400581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheHeavenCafe 2009.09.22. 22:55:08

Nem lesz gáz, hogy lassan az egész világ tud Laciról csak apukád nem??? Növekszik a lebukásveszély LOL

NNC 2009.09.23. 19:32:16

ne oltsd már a parasztokat XD különben is "Lilla" XD jah és vh add be a szüleidnek h én dzsungelben nevelkedtem mert nemtok késsel villával eni...XD

SakuraOD 2009.09.24. 10:18:07

Van evőpálcikám, azzal tudsz? XD

NNC 2009.09.25. 11:49:24

inkább mint késvilla XD de todmit inkább ne is együnk XD

SakuraOD 2009.09.25. 23:44:32

XDjó akkor gyártok nektek alibit...én főzök XD
background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása