< Panaszáradat - The Tofu Team (TTT)

Panaszáradat

na helóka

évezredek után ismét jelentkezem....de csak hogy jól kipanaszkodjam magam,hahaha.HM hol is kezdjem...három vagy négy napja kiírtak a suliból,már nem is tudom,ami egyfelől jó,másfelől viszont naggyooon szar mert nem tudtam taálozni doreeval,aki szintén halálra unja magát mert őt is kiírták.Szóval házi őrizetből még a cp ruhám uccsó darabját se tudtam hozzá eljuttatni,így Nemuéval foglalatoskodott. KHM hm,lássuk csak... ja igen,mindennek tetejébe nagyszüleim kicsit az idegeimre mennek mivel náluk vagyok,de ez legalább kölcsönös.

Ma hálistennek volt kb 4 óra,amikor suttyomban kiosonhattam Balhéshoz,így legalább kedvemre cigizhettem is (végre).Amikor leszálltam a mindig-késik-de-ha-nem-akkor-előbb-jön tescobuszról,egy vénasszony kis híján lelökött.legalább ehhez a művelethez emberi göncöt is felvehetett volna,mert  a gúnyája cpnek is elment volna...de a szarabbik fajtának ám.Na mindegy,átadva magam a pillanat varázsának,hogy végre rágyújthatok,haladtam célom felé.De ekkor Észlény őrmesternek és Mitugrász tizedesnek ki kellett pukkasztania a fúvódó boldogságbuborékomat az ostoba kis kommentekkel.(mint pl.:a cigi nagyobb mint ő,stb). Normális esetben mindez nem érdekelt volna dehát napok óta morci vagyok.Gyilkos pillantás lett a jutalmuk.Valamit elronthattam,mert nem estek össze holtan,ahogy várta.de Észlény őrmester rekeszizomgörcsöt kapott a röhögéstől.Ez is valami.

Mikor visszatértem,elfészkeltem magam a fotelban és zombi üzemmódban hüvelykujjgyakorlatokat végezve kapcsolgattam a tévét.Ez az állapot nem tartott sokáig,mert hazaértek mamáék.Azzal voltam nógatva h nézzem meg az angol vizsgám eredményét.Mondom nézze meg ő ha akarja.Hogy miért?Mert engem nem érdekel,mert elkúrta a nyaramat,de mondtam már hogy nem érdekel és leszarom,ennélfogva kézenfekvő hogy nem sikerült????Bánatosan ment eleget tenni a küldetésnek.És láss csodát...navajon...most is itt menteget engem de  hiába mondom hogy NEMÉRDEKEL????


És amint azt nemrég az elvtársak mondták a suliban,egyre inkább fenyeget minket ez az érettségi láz...pedig csak október van...fúj

az Isten áldjon titeket...szabad emberek... T___T

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr791423141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása