< Mondocon...szépvolt jóvolt végelett - The Tofu Team (TTT)

Mondocon...szépvolt jóvolt végelett

 

 

hát helőőő
 
Én veszem a bátorságot és a fáradságot ahhoz,amihez senki más. Leírom (próbálom) milyen is volt a Mondocon. Egyszóval? ÜBERKIRAFASZA. Többel?már nehezebb…
hm hm lássuk csak. Reggel teljes harci díszben Grimmjow és Halibel vagyis Doree és én, kivonultunk a Délibe Ulqui elé kocsival. De sajnos nem mi vezettük (köszi apa XD) Zsófi természetesen erre se jött, pedig megígérte.Később a már említett taxisofőr rabszolga munkahelyén kényelmesen  átöltözhetett, mi pedig befejezhettük az uccsó simításokat. Le lettünk szállítva és párszáz mérföld gyaloglás után megérkeztünk. Elsőnek Nemut (azaz Apache-t) leltük meg, természetesen vásárlás közben, majd meglett Kavics is(nehézségek árán). Nem hiányozhatott Hisagi és Kensei sem. Meg persze egy robin és sok átlagos szakura, ezeket figyelmen kívül hagytuk.  De találkoztam egy lovas barátnőmmel is =). Kurvajót karaokeztunk whats up people-re a közönséget bevonva, Hisagi fel is vette.  ( Ulqui vetítővászon lett pár percre). Kismillió fotó észült rólunk meg egy interjú velünk XD. Indultunk a cp versenyen is…. idióta spanunk kakashi nyert…egy kukucska dvd-t…grat neki!
A nap vége felé Ulqui rosszul lett, lázcsillapítóért rohangáltunk, de a túlbuzgó biztinéni jóvoltából rohammentő jött érte. De túlélte. Tudom hogy úgyis kihagyok valamit de doree módszerével élve megpróbálom érzékletes tőmondatokban kifejezni mindazt ami bővített mondatban változatos szófordulatokkal már nem megy.
Jól mutattunk mint dohányzó espadák + 1 arrancar bonus XD
Jól összehaverkodtunk a kártyatrükkös csávóval és hű padavanjával.
Engem többször is keresztre feszítettek. Fotósok tömegét vonzotta. A többiek karja lerohadt.
Kavicsot elejtettük.
Beszélgettünk egy Byakuyával.
Mind kipróbáltuk az ottfelejtett tolókocsit. Felejthetetlen élmény volt.
Grimmy jól hozta a saját karakterét. =3
Mi voltunk a bombázó espadák (mert bombát ittunk)
Jót üvöltöztünk MSI shut me up-ra.Apache és halibel fújták a tatu számot is.(látszik kik néznek yaoi amvket.)
Hisagi és kensei végigperverzkedték a napot. Meg egy Deidarával karöltve keringőztek a színpadon.
Ulqui behúzott egy fülisapit.
Futottam egy kört Kaviccsal a hátamon. Ő fordítva is akarta…navajon…beestünk a székek közé…
Leégtünk a tömegkvízben.
Volt egy Komámura XD
Elhagytam a mellem a színpad lépcsőjén. Ulqui rendes volt. Utánam hozta.
NAGYSZÍNPAD…
ás végül, de nem utolsósorban: bánhatja aki nem volt ott.
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr971461036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebi-sama (törölt) 2009.10.19. 18:07:28

én rátoook szavaztam! xD igaz hogy szinte csak álltatok a színpadon de nem baj XDD

NNC 2009.10.19. 18:57:43

@Rebi-sama: ja,tök jót kitaláltunk erre bent mondja nekünk az egyik csaj h ne vegyük performance-osra csak pózoljunk,de azé köfi

kagura 2009.10.25. 23:52:53

wah hiperérzékletes leírás, készen is vok hogy miket kihagytam mire odaértem alig 4 órával később mint... pfft. Remélem Ulqi jobbanvan? ^^"

Elhagytam a mellem a színpad lépcsőjén. Ulqui rendes volt. Utánam hozta. <-- itt már sírtam de ezt tudod...

jahj... hmm. szóval jó volt látom... ;D
végefele így öt után volt egy rész még amikor AMV-k alatt kb mindenki aki még cp-ben volt felment a színpadra táncolni csoportosan de semmi előre tervezés nélkül ... na akkor meg én néztem hogy hol lehettek de... nyuff. ígyjártam.

am ebből a kevésből amit láttam am a cp-itek is rohadt jók voltak, ( majmég képet naa? ^^" )

majd legközelebb nem kések tizenegy órát

NNC 2009.10.25. 23:59:07

@kagura: kösz a dicséreteket...a késési rekordot te tartod 5 és fél emesével (emese egy lány,átlagkésése 2 óra,azaz 1 emese XD) Ulqui életben volt de aztán a koleszban meg akarták ölni szóval nemtudom
background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása