< 1. lecke hogyan szoktassuk a fizika-matek tanárunkat a J-rockra - The Tofu Team (TTT)

1. lecke hogyan szoktassuk a fizika-matek tanárunkat a J-rockra

Tegnap korrepen voltam (ma is meek --), a matektanárom tartotta. Minden sinen ment, aránylag már ment is az anyag, írni kellett egy szöveges feladatot.

"Egy Slipknot koncin a résztvevők 26,3%-a volt nő. Hány férfi volt, ha összesen 25 000-ren mentek el a koncertre?"

Itt megakadt a tanárom szeme. Őszintén megijedtem.

Matektanár: Te szereted a Slipknotot?

Saku: I...igen tanárúr...-matektanár hátbavág-

Matketanár: Remek! Én is imádom! Megvan az összes lemezük!!

OO<-így reagáltamzt

Jól Lbeszélgettünk a tanárrar, mint kiderült, Rammsteint, Linkin parkot is hallgat. Áhh remek.

Másnap megkért, hogy mutassak neki japán rockot, ugyanis mondtam, hogy szeretem. A Detroid Metal city op-ját, és a Gazette: The Social riot Machines-t mutattam meg neki. Imádta. Komcsi, ez nem hazugság...ma mutatok neki Ayabiét, és Alice Nine-t is.

Ki mit akar ajánlani kedves matektanáromnak?? XD

Még mindíg áll az msn kérés, és hogy küldjetek nekem képeket a mondoconról a: sakuraod@gmail.com címre^^

Kökszii^^

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr301469240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minako 2009.10.23. 12:23:09

Wááá.... mázlista....XD

Az én matektanárom.... *végigfut a hideg a hátán* nos... hozászólni nem merek, nem ám, h jrockot mutatni nekiXD

Am mutasd meg neki a GazettE-től a Before I Decay-t, A Girugameshtől a Crying Raint, az Owari to Mirai-t ésa Breakdown-tXD a Sugtól a Love scream party ésa Vi-vi-vi nameg a the KIDDIE-től az elite star ésa soar elmaradhatatlan.... oké leálltamXD

TheHeavenCafe 2009.10.24. 10:53:35

Lol... az azért nem rossz... abba meg inkább nem gondolok bele, mit szólna a matektanárom valami hasonlóhoz... nah segáz.

Mindenképp mutass neki D'espairsRay-t... mondjuk a Redeemert, meg a forbiddent... a bullet-et... és a Mirrort is XD
background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása