< Nippon Shoxx kettőskereszt17 - The Tofu Team (TTT)

Nippon Shoxx kettőskereszt17

 

Hai mindenkinek
Nem ér hogy már megint én vagyok a soros, ráadásl egy ilyennel, hogy Nippon Shoxx 17 beszámoló. Főleg azok után hogy a legutóbbi meetről meg sem emlékeztünk, pedig az egeret szopogató krisnás  megért volna egy… misét… ehhe…
Nah szóval, a nippon. Eredetileg 4-en vagy 5-en mentünk volna- Doree Kavics Ulqui, talán Laci, meg én- ott csatlkaoztunk volna Kvics sleppjéhez. De Ulquit nem engedték el, Laci meg piripócs… akarom mondani Komáromban volt. Miután 3-an megérkeztünk hozzánk, Halálfasza 2-re,kiderült h Kispesten maradt a lakáskulcsom. Sebaj, villámlépés,egyik lábam itt a másik ott, addig Doreeék jól elvoltak.
Hosszas készülődés után, szerencsére előbb a kelleténél elindultunk. Igen,szerencsére mert meggyűlt a bajunk az 1-es villamossal (nem a mi hibánk volt… najó egy kicsit).Végül mégis időben odaértünk, Doree átvehette a tütükéjét, én pedig kulccsal kinyithattam a bombát XD. A bejáratnál összefutottunk a spanjainkkal és egész jól bejutottunk, ismét alkalmam nyílt használni a fiúvécét,sőt egy duplavécét is kipróbáltunk (poén). Aznap engem mindenki kihallgathatott mert valahányszor „hiányoltam”, vagyis emlegetni kezdtem valakit, azonnal megjelent (többek közt legjobb barátaink, robin és orsi…) A diundisun rész alatt us jól éreztük magunkat,de visszahívó sms érkezett…Bencétől!!! Ezt nem hittük volna, megállapotunk hogy odajön. Doreeval 20 percet vártunk rá kint a fagyban, molesztálni próbált minket egy paraszt társaság, a chilik rendesebbjével is találkoztunk és vigasztaltunk egy kiscajt. Nos Bence végül mégis megérkezett, szatírkabátjában 2l vbk-val.
Iszogatás után kurvajó volt Whats up people, beültünk egy kis elit sarokba,kavics orcán öntött a maradék löttyel,a viking kölköt kegyetlenül kipécéztük, közben menő djaruumokat szívtunk, cigányoztunk, stb.
Jó számokat kértünk a dj-ktől, le is adták.. (pl forbidden,evolution) és egyre több szám van amit ismerünk X3. Fotós barátunk, kagura akkor futott be mikor már teljesen elfelejtkeztünkk szegényről ( mondjuk először meg se ismerük…bocsi) Bence talált egy bubifújót is, az olcsó játék tökéletesen kárpótolt minket a fagyoskodásért XD. Nemtom,mit felejtek ki,majd komizzátok. Lassan eltávoztunk, Bence a szatírkabátjából egy részeg csajra virított többször is de nem iigazán vették zokon…vagy nem vették észre…
Teháttaxival leléptünk. Arc fosőr volt, cigányvajda gps- hanggal XDXD.Nálunk Kavics és Bence csináltak halrudacskát, 24eztünk kicsit (igen,igen,24) mindenki letisztázta magát, Doree és Kavics befoglalta az ágyat,így Bencével a földre kényszerültünk, és nem aludtunk. Illetve. Miután Bence álmában beszélt hozzám,gondoltam alhatok kicsit… nem kellett volna (töklámpással kergetett mindig-ugyanaz-a -póló-van-rajtam) . Alkoholos filccel összerajzoltuk Kavics arcát, felvergődéskor tojásrántottát csináltak Doreval,mi addig átvergőstünk az ágyba, aztán kaja,meg 24, Bence elleni kegyetlen támadás…úgy tört el a kezében a cipőkanál mint Laciéban a rumbatök XDXD. Játszón barmulás, Kavics lelép, megvárjuk a 4. asszonyt, vagyis Zsófit aztán szétszéledés….
Megérte.
Ha kihagytam valamit írjátok.
byebye

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr521492369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NNC 2009.11.03. 15:11:07

mint arra Doree elmésen felhívta a figyelmemet,kihagytam eg fontos momentumot. hazaérünk,megéhezünk,halrudacskát próbálunk csinálni,aztán kimegyünk cigizni,Kavics és Bence átveszi a szakácsszerepet
*folyosón dohányoznak* hatalmas olajsercegés hangjai csendülnek fel,majd Bence félreismerhetetlen sikítása
én:kavics biztos most öntötte nyakon....
doree:forró vizet a büdösre... (előzmény:bence vonakodott fürdeni ezért kavis így becézte)
én:olajat,forró olajat..
*elszívják,bemennek,konyhában egyszerre közömbös fejjel*:forró olajat a büdösre looool xDxD *röhögés*
background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása