< Buliból tunnyadva - The Tofu Team (TTT)

Buliból tunnyadva

Hát szijasztok^^

a francba, a jövi hét sem jó...fellépésem van...

Ajj akarok Unkival taliznii TT Hozzátok nekemodaaaa TT...

most jön a blogom viccesebb epizódja: A muterommal, és a matektanárjával buliztam!! X"DDDD

Komoly volt baszsus...beültünk a gödörbe, áttáncikáltuk az egész Deák teret, összeszedtük a félcsöves Zsolti bát...-melák rocker XDD- ettem sushit...Burger Kingből kiraktak minket...kibeszéltük, ki mi volt előző életébe...*Mint kiderült én banya voltam és az anyám gyujtott fel XDD*...paraparáztam a nyílvános parkolóba anya bnőjével...és értitek: az ANYÁMMAL XDDDD

Egyszer komcsi beöltöztetem cosplaybe...Tsunade lessz X"D...

És most a gép előtt pityegek nektek. Hát mondhatom szép. az anyámmal, a bnőjével, és a matektanárjával hülyültem...aki ráada még fizika szakos is...OMFG...

És nekem Doree, jó lenne a csütörtök talizni. 2re oda is érnék a Deák térre. vagyis lehet.

Na oyasumi, idehányok -béna zselatinos karamellszirup ala Burger Kinges fagyi by Zsolti bá-, és elalszom -pedig benyomtam 3 bögre KV-t XDD-.

 

(UI: miközben bárki gondolná h otthon voltam basszus, kiderült, h keresztanyámék jönnek hozzánk XDDD....csak ők nem jöttek velünk)

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr901426122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása