< NiPPoN SHoXX + BLF! - The Tofu Team (TTT)

NiPPoN SHoXX + BLF!

Hoppácska kapácska... igen, megígértem, hogy írok egy Nippon beszámolót, de úgy tűnik, semmi sem mehet egyik pillanatról a másikra. A következő pár sorban mentegetőzök. Teljesen be vagyok havazva az egyre közelgő szalagavatóm miatt (és ismét eszembe jutott az összeesküvéselméletem a sulim és a mondo között), és egyébként is az elmúlt 54920millió bejegyzést is én írtam, gondoltam valaki más híres neves TOFU keménymag is gépelésre foghatná az ujjacskáit. Nah asszem ebből elég. 


Szóval Nippon! Szép volt, jó volt, megvolt. Sokkal kevesebben voltak mint eddig valaha... akarom mondani mint az előző kettőn, a BLF konci miatt a jegyár is duplájára ugrott... igazság szerint én inkább feleztem volna, de nem akarok semmit kritikával illetni. Aranyosak voltak, játszottak vagy két órát, kiosztottak pár autogrammot, jó volt látni őket... főleg Naoyukit, aztán leléptek és szevasz. 


Nah de kezdjük az egészet a délutánnal. Én tütüt varrtam az osztály lány felével... ááááááá az a tetves szalagavató... újabb Babits kontra japán csatát nyert drága iskolám. Minakot Haia... akarom mondani Barbi szedte fel, és pedig később futottam össze velük. Mindannyian kétszer eláztunk, összeszedtünk minden szükséges cuccot, és léptünk villámban barbiékhoz, mivel még mindig a kérójuk a TOFU team hivatalos Nippon utáni menedéke.


Hosszas sminkelés, öltözködés és hajbelövés következett, de utánna készen álltunk az indulásra. Fura mód nem követtük a TOFU team hagyományait és nem tévedtünk el az odaúton, ámde Minako végigparta a tömegközlekedést. Azon szenvedett, hogy mi van ha őt nem engedik be. Később kiderült, hogy kár volt emiatt aggódnia, mert olyan egyszerűen bejutott, hogy akár jegy nélkül is átszivároghatott volna. Nahjó, ez azért túlzás. Bevallom én ültettem el a fülében a korhatár bogarat, a körülöttünk állók meg rátettek egy lapáttal.
Bent muszály volt beállnunk a színpad tövébe, pontosan Naoyuki mikrofonálványa elé. Elnézést ez így nem teljesen igaz. Minako akart nagyon oda furakodni, erre fel ő egy 10 perc ácsorgás után feltelepedett a hangfalra. Én meg csak irigykedhettem, ráadásul egy seggfej öttször járt ki és be a nagy várakozásban mittoménmiért, de életcélja volt, hogy agyontaposson. Annyi ideig tengtünk lengtünk ott egy helyben a konci előtt, hogy a drága Black Love Fantomékból én és Barbi csak 2-3 számot tudtunk végighallgatni, utánna elhúztunk lihegni, pihengetni. Megtapasztaltuk milyen kényelmes és nyugalmas hely a foteles leülő, amikor épp nincs benne 100 ember.


Minako ezalatt az erősítőn ülve alkotott. Letapizott mindent aki a színpad oldaláról felé közeledett. A BLF énekesétől ő egyedül kapott egy kézcsókot, miközben irigy és féltékeny tekintetek páztázták. Naoyukival nem került ennyire bensőséges viszonyban, csak az arcát tudta megtapogatni.


Én és Barbi mikor visszatértünk a háttérből szurkoltunk neki, hogy ugyan má, rántsa má be valamelyiket a közönségbe. Szóval baromkodtunk ahogy kell, félig kiabálva, természetesen magyarul követeltem az énekes rendőrsapiját, és látványosan szenvedtem amikor a magas hangoknál bűnhamis volt szegényke. 


Egyszer csak hála az égnek a koncertnek is vége lett, és következhetett a jól megszokott Shoxx életérzés. Rikveszteltünk pár számot, de Minako még a before i decay alatt alatt is csak Isawo kézcsókjáról álmodozott.
Egy valami szégyen és gyalázat... nem tudták leadni a SuG-tól a 39GalaxyZ-t...há szabad ezt?


Természetesen BLF-ék egy gyors átvedlés után vissza tértek autogrammot osztani, és CD-t rásózni 2500ért a sok marhára. Hehe... hát persze, hogy beálltunk egy aláírásért.
És itt jön az éjszaka tragédiája. Nincs blogra kirakható közös képünk a fiúkkal. Barbi telója csak egy fekete képkockát tudott csinálni, és Kagura (akire mindenki számított, hogy jön és megmenti a súlyos helyzetet hőn szeretett fényképezőjével) nem tudott bejutni. Csak kint találkoztunk vele és a sleppjével. Mégegyszer köszönjük a vlog forgatási lehetőséget!
Még egy dolog. Szinte az összes indulás előtti fogadásunkat vesztettük, hiszen se Robin, se Bence, se Orsi kis kalapja, se a jól megszokott Shoxx spanok. Hát ez ilyenre sikerült, de lesz még jobb is!

Pusszantok minden drágaságomat!!! Ciao!

Ui.: Sajnos, már csak nagyon halványan élnek az emlékeimben a TOFU team hivatalos... cuccok, szóval ha valami valakinek az eszébe jut, nyomassa bőszen kommentbe... XD

Huhh mégis találtam vmit...( A következő kép szigorúan poénnak értendő, nem azért ilyen gagyi, mert nem tudok jobbat...XD):



 

Nesze világ, hosszú beszámoló. Remélem ízlett.

Mostmár télleg byebye!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://tofuteam.blog.hu/api/trackback/id/tr531567614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
background: #ce436e url(https://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/309/7/c/TOFU_team_evo2_by_TheHeavenCafe.jpg)
süti beállítások módosítása